Såhär var min fredag..

Vaknade upp idag med lite baksmälla :D hehe man få ju skylla sig själv.

Min Fredag kväll så ungefär ut så här.
Jag & zpinki & Nathalie gjorde vid oss hos dom, & drack lite & sånt för vi skulle igentligen till LillSebbe vi tre men sen heltplötsligt var där för mkt folk så vi fick ju tänka om. & då kom Sebbe upp för han dricker alltid i stort sätt. heheh
Först fick jag inte tag på han för han var & tränade kung fuu, sen ringde han upp, Jodå dom skulle dricka så vi var välkommna!!. Nathalie stack till lillsebbe & vi till storsebbe ;) hehe.
Hans mikael & min Danne var där :D
Juste Sebbe berättade att han ska börja som tränare på kung fuu´n & han ska göra de här i byn,. hehe börjar typ i januari sa han.. kan vara kul, då måste man ju testa.. också sa han att när Wilmer fyller 3 år så ska han också börja där. heheh NOOOT.
Vi hade skitkul, men jag tvekar lite på om Danne hade de för han satt nästan & somnade. fast de é klart han går typ upp halv 5 på morgnarna :P så han var ju inte så pigg & han sa att han var skitfull,. men de syntes inte... HAN É GOO. & min :DDDD
Jaa sen kom Matti & Nala "hund" också en runda. sen körde han igen. heheh
Ja juste, jag fick med danné på julafton också, hehehe, så nu vet du kajsa. danné & jenny kommer. :DDDDD
innan vi skulle på maskerad. hehe

Sen stack danné hem för han var skittrött. hehe.. sen festade vi vidare. & sebbe somnade. heheh
Så jag zpinki & hans mickael gick bort till lillsebbe & där var de ju inte jättekul, men de var inte tråkigt iheller. hehe :S
sen gick vi bara hem, så jag var nog hemma vid 5.

Kommentarer
Postat av: anonym i din rövhåla!

äckligt! du är ful! danne vill inte ha dig asg!

2009-01-12 @ 19:48:19
Postat av: Malliiiiin

Okej Tack. Bra att veta

2009-01-12 @ 21:11:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0