Måndag hela dagen

Körde mamma & ab till jobb idag vid 6, sen körde jag hem igen & la mig ett taq, sen gick jag upp vid 12 sen tog jag bara på mig & lite sånt sen körde jag ut till Matti för att tvätta klart fönsterna :D så nu é de klart :DDD.. sen körde jag & hämtade mamma på jobb, sen körde vi direkt till zpinki för hon hade tagit med wilmer hem från dagis när hon hade jobbat klart.. Så körde vi till Lotta & drack lite kaffa & wilmer lekte bara & busade med micke, Lottas katt,..Sen körde vi hem till oss & åt lite mat, & sen skulle wilmer läsa bok, titta på tv, spela musik, & bygga koja samtidigt :S han é överallt & ingenstans..
Men jag älskar han ändå..

Sen när wilmer åkte hem skulle jag & zpinki bara köra ut för att se om vi kunde hitta nån liten julgran & jo visst vi hittade en på Leris, Högst upp på den lerigaste kullen.. men de hindrade inte oss. jag gick först & zpinki bakom mig & hon drog & slet i mig. heheh Skithalt var de. & ingen av oss trillade förren vi skulle gå ner. :DD För då é jag påväg ner & zpinki tätt i häl. då kasar hon väl lite så hon gör så jag tappar fotfästet & pladask där drillade jag. heheh jaa okej så farligt var de inte. med LERIGT. heheh Men kul hade vi. så om nån vill ha en julgran så fixar vi gärna de. hehehhe

                                                         
                                                          godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0