Min lördag!!

Gick upp vid 12 tiden idag. Kunde inte sova mer, Konstigt :S. Hehee
Sen hjälpte jag mamma med att städa lite också försökte jag städa lite på mitt eget rum, har inte äns fått upp julgardiner eller nån ljusstake :P Har inte riktigt fått den julkänslan än.
Sen ringde kajsa & frågade om hon & wilmer kunde komma. SJÄLVKLART de behöver dom inte fråga :DDD
Så dom kom så då fick Malin också leka av sig lite med lego & bilar. hehe 
Sen gjorde jag vid mig för jag skulle träffa danné vi skulle äta middag hos Sebbe & jenny, & som vanligt blev maten jättegod :) Sen kollade vi lite på hipphipp sen gick jag & danne hem & la oss, min gows....
               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0