Tisdag :D

Idag vaknade av att kajsa ringde till mig, Skulle åka med henne till jobb. Så hon kom & hämtade mig vid, halv 10..
Hon é så snäll som kör mig till Butiken i stan varje gång jag ska dit :DDD Älskar dig..

De var både jag & Åsa som jobbade idag.. hade ganska mkt att göra. & de é skönt för då sitter man inte bara & hänger..
Jobbade även ett litet tag idag för Åsa skulle ut på väla för att köpa present till hennes kille som fyller år idag. Grattis peter haha.. sen kom hon tillbax. :D men stämningen mellan oss är inte som förr även om hon vill få den till han vara de. men Nix de går inte.. & samma tycker josefääään som praktiserar hos henne.. men de finns inte så mkt att göra åt de..
Sen kom Kajsa såklart & hämtade mig också. & då var de raka vägen hem!.
Var såå skönt att få av sig skorna man gått i heladagen. usch jaa. Ringde till Pappa också för han skulle få sina provsvar idag för han har fått struma " nått i halsen ". så om de inte var bra så ska han opereras..Såå han sa nått om den 17 så skulle han få fler svar, sen sntagligen få datumet han ska opereras på :((( Tycker synd om han..
Sen åt jag lite mat med mamma lotta ab & mig själv såklart. heheh :DDDD
& nu sitter jag här & väntar på att tiden ska gå, för kl 21.00 ska jag hem till Danné. Ska försöka reda upp ett & annat. hehe. men jag saknar han så sjukt mkt på många sätt.. men vi får se hur de går,,


Får se när jag kommer hem, annars jag kanske skriver hur de gick. hehe ha de bäst pusselipuss

Kommentarer
Postat av: Jossse

Bra, du kom in på din blogg !!! :)

2008-12-10 @ 11:28:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0