Idag Torsdag

Gick upp vid 06.00 idag. Skulle köra mamma till jobb. & An stog & väntade på att Sebbe skulle komma. men han kom ej så jag fick köra in om Sebbe också.. Sen körde jag mamma till jobb, sen körde jag hem igen & la mig en timme. sen var de bara upp & hoppa. Skulle själv jobba idag, i blomsteraffären :D
Gick upp vid 09.00 sen in i duschen snabbt & sen fick jag köra i 200km/h hehe "nästan" Körde inte hemifrån förren kl var 09.50. åsså började jag 10.00 men som tur var hade jossé redan kommit dit så jag blev några minuten försenad. & inte nog med då så var de jätte dimmigt också, inte kul att köra då..
Sen jobbade jag ungefär till 15.30 sen körde jag till Ekeby för att hämta mamma på jobb igen. Sen körde vi in om Lotta & tog en kopp Kaffe. sen hem.. & Sen ringde Kajsa & frågade om vi var hemma för dom ville komma & hälsa på.. & jo dom kom. så jag satt bara här vid datan & då hörde jag wilmer bakom mig säga , Hej malin, också vände jag mig om åsså hade han en pepparkaksdräckt på sig NAWEEE SÅ SJUKT SÖT. Sen lekte vi lite med lego & sånt & han sjöng lite. hehe
:D


Var igentligen meningen att jag skulle till Danné idag, men de blev inte så för Ab hade bilen & sen var de försent för Han går upp 05.00 på morgnarna :(((( Så jag körde & hämtade zpinki & Krille sen körde vi till Kiosken & åt lite, sen körde jag bara dom hem & nu sitter jag & mamma & lyssnar på gamla låtar på youtube. surfin safari med beach boys, den var skitbraa. lyssnar på den helatiden nu :DDDD så har ni inget att göra så lyssna på den. hehe. Nu ska jag snart sova, ska ut till Matti i morgon & fortsätta städa, sen får vi se vad som händer på kvällen. men fest blir de :DDDD.

Ha de nice.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0