Utkast: Idag började ...

Idag började jag min dag med att gå upp vid halv 12 tiden :D Mamma väckte mig!!.
Sen gick jag upp & åt frukost "mums" sen ringde kajsa mig & frågade om jag ville följa med till väla för hon skulle inhandla nån julklapp till Maj-Lis & Bosse!!. Också sa hon att vi först skulle till Bjuv för Wilmer skulle till tandläkaren :D heheh Nawe.
Självklart gick jag med på de.. dom kom & hämtade mig här vid 13.45 sen körde vi till bjuv. hehe & han hade nog kul därinne. HAHAHA sen för att han var så duktig så fick han välja en tandborste. det fanns en rosa en gul & en grön.. & vilken tar då wilmer.. Jo han tar den ROSA  :DDDDD

Min älskade systerson <3

Sen när vi var klara där körde vi till väla. faktiskt inte så mkt folk.. Skönt..
Träffade Tessé & jossé också. var ju ett tag sen sist.. Tror faktisk att de var i gbg sist.. Usch så längesen..
Sen tog vi oss faktiskt lite tid till att fika också så de blev faktiskt en liten lussesnäcka med varmchoklad för min del.. & de é ju inte fel :DD
Sen körde vi till Rogers jobb & kollade läget, sen till HÖÖGS & köpte nån present till Rogers systerson.. sen körde vi hem.
Så nu sitter jag här & funderar på att lägga mig & sova,, Jobb i morgon ju i butiken..
ha de bra sålänge!!.

Kommentarer
Postat av: Josse

Japp, mycket fint inlägg ;) Nu jävlar ska vi blogga du o jag ;);) Puss

2008-12-08 @ 23:51:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0